Tuesday, April 24, 2012

Alhamdulilah , bulan nie dah 7 bulan Geng Gila Kain yang aku create terbina....tahniah pada semua admin,yang membina group ini..

Harapan aku semua orang suka kat group ini,lagi2 mereka yang mengilai kain.....Mula2 aku ingat aku syok sendiri aje kat kain2 ini...rupanya silap 1000+++ mereka yang 'gila' kain.

Mula aku tak terpikir pun nak create group ini,masa GB kain dengan rozy anna ( admin GGK gak),aku tanya dia,"kenapa takde group orang suka kain cam kita?",dia kata,u create lah...nanti kami like...kekeke......aku kata okeh...aku create lah...at least leh jumpa mereka yang minat kain di sana....
Mula2 nak buat Geng Minat Kain.....diorg kata tak 'gempak'...kita buat nama geng gila kain lah......cuma aku takut orang kata kami org gila pulak....hahaha.....last2 .....terbinalah group  Geng Gila Kain ,hari ini genap 7 bulan terbinanya group " Geng Gila Kain" di facebook.

Link group Geng Gila Kain tu ...Geng Gila Kain

Itulah serba sedikit sejarah terbinanya Geng Gila Kain...harap mereka yang kesana dapat manfaat dari group GGK tu....

Dan mulai hari ini...aku jugak akan aktif menulis blog Geng Gila Kain pulak.....sesiapa yang tersinggah kat sini...harap terhibur dengan nukilan aku yek....banyak benda aku akan share terutama pasal kain....terutama Kain Cotton......teruskan membaca blog aku nie yek.....

3 comments:

  1. Salam kak...nak tanya..knapa group geng gila kain da byk bln gaklaa sy join...tiba2 hilang plak dr my list n x dpt nk link GGK lg dah...

    ReplyDelete