Tuesday, April 24, 2012

Fabric D'Comel

D'Comel In The House...

Nie antara kain D'Comel
D'Comel.....D'Comel.....cotton local yang mula2 aku minat.....selain US cotton....kalau nak beli US cotton bebanyak....alamat dapur den tak berasap lah.....silap suami tercinta makan kain lah....kain masak kicap....kain masak lemak cili padi.....hehehe...( nak resepi nanti i bagi..hehe) Aku mula minat pada kain cotton bila aku masuk ke Geng Gila Kain....banyak gila geng2 lain jual kain...terutama US cotton....aku beli kain US cotton lah terbuka idea dengan group Geng Gila Kain...kekeke..nanti ada masa i upload gambar2 kain US Cotton yang i GB dengan Rozy Anna tu....malas nak ambik gambar(MALAS lagi....dah lah GILA...malas lak...hehe)..tapi aku nak add gambar lain lak....cotton yang sejuk,nyaman( dah macam aircond pulak)....keke....GRED A dari D'Comel....

No comments:

Post a Comment