Saturday, April 28, 2012

FB Page: Cotton Lovers Shop


COTTON LOVER SHOP ( Kedai Online aku )...

Kedai D'Comel
Before nie aku tak meniaga online,sebab aku rasa cam susah aje nak jalan kalau online nie......tapi bila dah bukak GGK nie,nampak ramai peminat Cotton...so aku rasa aku nak jual kain cotton lah untuk online...at least,GGK leh cari kat kedai aku.....aku pun tak ambik untung banyak sebab biasa GGK dapat beli kain dengan harga yang berpatutan,janji lepas duit tol duit minyak dan handle kain2 order dari cyberjaya ke melawati...cukuplah kan...Alhamdulilah....at least leh ramai2 kawan kat online nie.....

Dan aku hanya ambik cotton dari D'Comel,sebab aku nak yang cotton terbaik untuk kawan2 yang beli kain dari aku.....aku tak cakap D'Comel terbaik....tapi buat masa sekarang,dia yang terbaik untuk kain dari local ( MALAYSIA ).....kekeke.....aku tak boleh nak cakap kat GGK statement nie,nanti seller lain marah lak....tapi tu yang aku rasa....sapa yang penah rasa semua jenis cotton dari local,tahu kualiti mana yang terbaik...kekeke.....

Kain2 cotton di D'Comel memang terbaik....sejuk,lembut,tak turun warna,tak kecut bila dah basuh berkali2 dan yang penting cun-cun belaka....

Seller cotton selain D'Comel yang baca statement aku pasti marah....tapi tu pendapat peribadi aku....tak lebih dari itu...keke...

Kedai D'Comel


Maybe statement aku nie jugak akan naik kan perniagaan D'Comel.....okehlah kan....tolong orang kita...

Tapi apa2 pun datang tau ke kedai Cotton Lovers Shop...cari kat FB yek....like..like...like...yek...pasti tak menyesal masuk kedai tu... kami jual kain cotton terbaik untuk anda.......

Okeh lah sampai sini aje yek....nanti kita sambung lagi....nak ambik gambar kain beli tadi...keke...tata...

Rafizah Ariffin
Pengawal Rasmi
GGK & Cotton Lovers Shop

No comments:

Post a Comment