Saturday, April 28, 2012

Bersih...Bersih...Bersih 3.0 dan D'comel

Bersih 3.0...hari nie bersih 3.0....bosan duduk rumah ari nie...tetiba aku terpacul idea...."bie jom g D'Comel nak?" tak sabar nak tengok kain yang dah tempah.....keke....suami aku kata tak takut ke Bersih 3.0 tu...jalan banyak tutup....dah dasar si'gila' kain...aku nekad nak g gak...kekek....maka aku dengan suami tercinta pun g lah sana...keke...seronok rasa hati....berbunga2...nak tengok kain yg diorder..

Kali ini aku order banyak...sebab nak letak kat kedai.....bestnya kan ada kedai cam D'Comel...apa kan daya.....aku hanya mampu kedai online aje dulu.....tapi kedai online pun alhamdulilah juga....



Koleksi kain polkadot yang  saya order...mereka telah siap sedia untuk dijual....tunggu masa nak publish kat FB Cotton Lovers Shop.....

Koleksi ke-2...kali nie orrder banyak polkadot..takut habis.....so simpan stok banyak2 kat kedai....baru puas hati...keke

No comments:

Post a Comment